念動轉生 第33集 【清洗治療】



念動轉生 第33集 【清洗治療】

7個月的清洗治療, 清洗治療可以改變對方?!

好多同學仔既得著例子,方法,認知分享

大多數人都遇到既問題:
如果我地係日常生活當中,有好多解決唔到既問題,而依D往往好多時並不是真係D問題解決唔到,而係依個問題一產出黎,我地個意識第一時情織就會有「好麻煩」,既感覺。
第二個情緒就會「好急」「好炆」「憂累」「焦累」依D情緒一路一路出黎
依D情緒一路邊相左將個人 意識能量記掛着呢種情緒
而只不過有一小部份係騰空出嚟去處理真真正正自己應該要處理問題
而呢個狀態可以用清洗法去處理

將呢啲咁樣嘅情緒一下子清洗左佢
本來要投放係焦慮、擔心憤怒、我唔甘心、害怕恐懼、不知所措等等嘅情緒變成左所有能量全部就放左落去應該要解決一個問題嘅層面上面。
幾位成功同學嘅例子 - 做保險事業嘅同學
佢遇到嘅問題第一:上司會捉佢數,2:定期要交到業績,又要諗一啲方法去對客、去對客之餘,要令到個顧客可以同你去簽單,第三你又要去發掘好多新客戶資源,就有好多呢啲咁樣嘅情況出現。
係個過程當中好多人會遇到好多挫折,或者去到咁上下會遇到樽頸位,
咁呢位同學遇到問題係有一段時間搵唔到客簽唔到單
喺課堂當中教左一個技術
一切負面情緒即係負面能量
如果一出嚟嘅時候就係嗰1秒就洗咗佢放下佢放低佢
要你一放低佢一次係咁兩次係咁三次都係咁
將呢啲負面嘅情緒放低左之後你會騰返出嚟有好多個精力,就會放係應該點樣做就會成功上。
例如今晚有個約會好緊張 ,緊張就係一個負面情緒 、
口窒窒唔知點樣對個客 ,口窒窒又係一種情緒之後所產生出嚟嘅效果
就會影響咗我哋對一個人交際說話嘅方式
或者被上司鬧,俾上司鬧如果你一在意左嘅話又會入咗落你細胞記憶成為一啲負面能量
種種種種我唔知點樣去call啲新客、尷尬唔知點搵食
搵新嘅人、搵到新嘅朋友我又唔知點同佢講叫佢簽單、唔知點樣去sell野有時好唐突, 
呢啲都係歸納埋你認為唔舒服嘅嘢都叫做負面情緒、
呢啲感覺會影響你嘅,例如簽單嘅進度,人與人之間交往談吐,呢啲嘅感覺你全部歸納埋負面嘅感覺

當呢啲感覺一出你就想像呢啲感覺就好似一陣煙咁樣即刻蒸發晒,係要即刻
嗰一秒一出就要即刻蒸發左佢
呢個動作初初你會發覺有啲難度
因為人往往都係係一個緊張、驚嘅層面上喺度搵原因再搵點解會咁樣然後再感受返一段長時間,大家係咪喺有負面情緒一出嘅時候就會咁樣??搵原因、緊張唔開心啦,沉咗落去,好似俾個負面情緒拉低左。成個人嘅思想動作緩慢左、鯨左係度,雙眼向下望低咗,個人反應會慢咗啲同定停頓左一陣間,其實呢啲負面嘅情緒基本上10分入邊有8分係拖林左你成個人、成功嘅人生。
剩低嘅兩個兩份係警惕你,需要在意返警惕返呢一件事,8分就係會將你左腦一下子拖慢晒
就會形成本來其實一啲對答,我同屋企人都係咁樣,同朋友都係咁樣講,就會形成遇到一個新嘅顧客、新嘅朋友就會變咗唔識得去交談,會執咗左嘅原因就係  你自己上左呢啲負面情緒,而呢啲負面情緒就係你心入邊創造出來,而令你成個人細胞嘅行動力大大降低。
呢啲負面嘅情緒你唔好投放心機走入去考究佢

當你啲負面情緒一出咗嚟你沉咗落去一段時間(每個人嘅時間唔同,可能係十幾秒幾分鐘)一沉落去呢啲負面情緒,被依啲情緒一拉抵,成個身體振頻就變咗低頻, 係呢個狀態所諗嘅辦法一係就諗來諗去都諗唔到,諗唔到之後由於你仲用力去諗,就係等於你用力放喺呢個負面情緒嘅力量上面,就會將你嘅行動、思想、智慧再拉低左,在唔知點算再停咗,
所以剛剛亦都有提過呢一種情緒一出現你就要想像心口度有陣煙,蒸發晒佢,一路一路蒸發,變咗你雙眼淨係望到嗰陣煙,
唔好諗佢、唔好走入去思想佢、唔好要交代、唔好要好似一個故事咁追落去
如果你發覺淨係雙眼打開,想像着好似陣煙咁樣一路一路蒸發都未夠力嘅話,
你就要用兩隻手放喺心口度細細力踮着個心口,想像着你嗰兩隻手縮埋,抓住啲啲情緒、向兩邊拉開,一路一路再掂落心口度向兩邊拉開,打開,將呢啲情緒拉走同時間想像着呢啲情緒、令我驚恐負能量,緊張焦慮、反應慢、冇辦法、唔知點算,
想像呢啲負面情緒好似陣煙咁樣蒸發晒,同時間你雙手掂住個心口香兩邊拉開,拉走拉開來就拉開。會發覺一路一路做呢個動作,可能做咗1分鐘,分鐘全心全意做,要想像着好似陣煙咁樣蒸發,
你發覺呢啲情緒會走得7788,當呢啲情緒走得7788,你會發覺你個左腦想辦法嗰個思維會快好多、
第二點:去由於呢啲負面振頻好似一陣煙咁樣飄走左,你拉開左拉走左,就會變咗你所想嘅辦法並不是係呢啲負面情緒嘅狀態上面,即係話:你係呢啲負面情緒陣頻上面去想辦法,其實呢啲辦法好多時都係根據負面情緒振頻諗出嚟,其實好多時候呢啲做出嚟嘅效果,效果都係一個負面嘅。
而呢一個動作:係我哋嘅思想諗陣煙漂走連同個手拉出嚟係一齊做, 係非常非常有效,分零鐘之後你去發覺你個人係清醒左
大家要知道你驚件事係咁,唔驚件事都係咁,事情並不會因為你驚、擔心、唔開心而變得冇咗,或者變好咗,
係一個最好嘅狀態去上想個最好嘅辦法,解決你嘅問題

係一個有意志,有奮鬥力嘅情況之下去想問題,意志力雄心,係一個非常非常正面嘅振頻。
呢個振頻係向上,所諗出嚟嘅方法都係正面,諗嘅方法都會快啲。

💭大家有冇發覺有一啲問題係發生左好多年,依家都仍然解決唔到,
而又沉醉於係呢個解決唔到,低頻唔開心,呆濟嘅狀態,咁多年以來又覺得自己不停咁諗辦法,其實你冇一個真真正正好嘅辦法係諗到出嚟。
例如我感情唔好,「我諗辦法啦」,可能諗左好多年都係唔好嘅
原因就係點解會諗好多年個原因就係頭先嗰個理論
你沉醉係一個低振頻,失敗唔開心,振頻,

進階嘅方法

當你將呢啲負面嘅頻率好似一陣煙,拉走晒、漂走晒,如果你發覺都有八成九成消失晒,係呢個時候你就可以加入雄心壯志,嘅呢種感覺。

而呢個一定係你曾經成功過嘅,
(成功係:突然之間諗到個方法、即場諗,冇準備之下,成功好多時唔係要有一個準備,唔係話要好長嘅時間)

雄心壯志就是:
第一個雄心壯志嘅狀態:遇到一啲事情你一定要做到,好想做到結果個時係得咗嘅
喺人生一段時間立志做到,我唔會俾人睇唔起,
或者要俾人睇唔起嘅時候你就要發憤,俾人打壓我就越發憤嘅情況,
好發憤呢個係好正面好雄心,好強嘅向上能量,
第二個雄心壯志嘅狀態:或者你有冇發覺有啲人點解質素比我差、佢做到嘅,冇理由我唔得嘅,呢個冇理由我唔得,呢個渴望慾望我好想得到。呢個好正面嘅振頻。
第三個雄心壯志嘅狀態:我做咗一啲小小嘅表現,我以為唔係好得但係咁多人讚,有人欣賞。認同,依次充滿活力,充滿鬥志。
你就會更加想做好啲更加多人認同,你就會更加希望係呢件事在優化,依個都會創造到雄心壯志嘅狀態

諗返過去有邊個時候你係曾經被人冷落、俾人「鞋咯」而嗰陣時你又成功得到嘅,
點解要諗返過去嘅事?係因為發生係你嘅身上嘅更加容易去捉得到嗰種情緒,果個方式,你未試過有呢一種情況,例如你俾人睇唔起你就即刻變得頹廢,就唔好諗依個情境。
俾人睇唔起係不能將你個振頻係拉高,
同埋一出現一個唔甘心,期後你又會因為呢個唔甘心發憤,一定要渴望得到呢個目標。人點解會失敗,就係係太多係目標之前枝節、煩惱、你投放左落去,變咗你將個能量投放左係一個唔啱嘅位,唔係投放係目標位。
就好似有啲人一創業點解會成功,佢哋仲要係冇經驗,係因為佢哋係望住個目標而去行,
有啲人係去創業之前會諗好多枝節、細節位,而將啲能量投放左落去,你發覺未必唔成功但時間一定會長。
另一個就係俾人讚俾人認同嘅情景
你可以睇一睇你係邊種模式,將你個心血,鬥志澎湃咁樣湧出來
你就想像你呢個曾經嘅一個過去,
第四個雄心壯志嘅狀態:係曾經你做過一啲事,高技術,越嚟越熟習,熟習到有一次你表現得順啲,好順或者優越嘅

想像呢四種Call 出嚟嘅經驗個感覺係點樣 (想像1-2種就可以,點都會有一種)
個故事、個經歷想像返出嚟,而攞返果種情緒,攞咗呢種情緒出嚟之後,將呢種情緒一路一路擴大,感受返呢種情緒嘅情感係身體嘅邊一個部份,令你有種能量有力咗直左,成個人姿態、眼神擴大左。
(依種正面嘅振頻一般係心度,你就默念想像着自己,每數一聲就將呢種正面嘅振頻擴大一倍,慢慢數12345678)
數到8聲就夠啦 8係一個非常之好運嘅數
不要數兩聲同五聲,2,3,5,係兇數
6,8,9 係好數
擴展到流晒成身嘅血液,攞住呢個狀態直接想你嘅目標,
例如你嘅目標係要對客成功,你就要想像已經成功左既果個畫面
係得1個夠喇,唔好想當中過程。

要走入真實嘅情景例如半小時之後要同個客交談
我就call 返個雄心壯志,已經得咗果個目標畫面。同呢個雄心壯志融為一體,就係你前面呢個能量一路一路擴大。

攞住依種感覺記住佢。

當你係同客人或者朋友對答嘅時候呢一種振頻就會帶領着你要做既野

大家要係高頻,高能量正面嘅狀態去諗辦法
係雙眼一尺嘅前面會有一個成功嘅畫面
好多人試過呢個方法非常之成功 💪👍👍



*******************下半集 *******************

一個解夢嘅case帶出:有幾個方向
其中一個方向就係:
人生之中有咁嘅問題係細個發生嘅事情,
亦都可以了解到呢件事係人生入邊嘅其中一個課題
第一:當個課題解決咗,就唔需要再經歷呢個課題
第二:係呢啲嘅情況需要做一啲更深層嘅催眠,去返潛意識同個潛意識溝通
(當你對一個人有恨意或者係某一啲人對你有恨意嘅話,去返你個潛意識入邊(一個集體識嘅潛意識)你可以去面對返所有人,不論係在生或去世既人,你可以講返一路以嚟你想講或者未講嘅說話)
而呢個雞既case,個同學就係去返潛意識同家姐講,當時情況係佢變左做小朋友佢家姐亦都係細個遇溺時嘅年紀(對話聽YouTube 40:19段)集體潛意識:當解決咗對佢家姐嘅問題之後,就逐個逐個再去面對其他人,例如面對佢媽咪,見番佢爸爸,逐個角色去見(最好)
(唔同case, 說話內容不同)
對住媽媽係比較重要(因為媽媽係十月懷胎)
要多謝每一個人,感恩
(要睇返當時對方俾咩回應,例如有啲case會撥開對手,咁就要小心啲,如果係潛意識入邊個反應好激烈其實喺現實都會係一樣好激烈個反應,咁就要小心去處理呢啲情況(例如會以退後一步,再去感受一下嗰個感覺,感覺下點解佢要咁樣對你,你做過啲乜嘢,從而解決)如果係潛意識入邊對方係攬住你,面對你嘅話係最好嘅, 因為係實際上可以感受到愛。
當逐個逐個面對完之後就會再一次過call返晒全部對象,對住對象講一次(我將會好好咁樣活下去活得精彩活得美麗,無條件咁樣愛大家《—case 唔同內容都會唔同)
大家可能會有個疑問,咁呢啲係催眠入邊講既姐,同現實嘅狀況會唔會有改變呢?
咁係現實大家都需要努力去改變,但有啲case係係現實之中都會有係即時嘅反應,對方會對自己態度好咗嘅。
當做完催眠之後再用心去感受一下,當再面對返爸爸媽媽嘅時候個心情會係點樣,會唔會仲有驚唔舒服嘅感覺。
咁個同學仔回應就係會舒服左好多,每次諗翻起爸爸媽媽嘅時候都會係笑緊。
而過咗一個星期之後個同學同返師兄講佢終於約到爸爸媽媽出嚟食飯而成個過程冇嗌交亦都冇鬧佢,而佢爸爸媽媽亦都又對住佢笑。

集體潛意識係每一個人都連結係一齊,當我地意識知道咗呢個係我地人生一個課題,當解決之後,第二既然我哋知道左呢一個係課題,當我地處理左,一個有共振有連結嘅事情,好似呢個case咁先解決佢同佢朋友嘅一個連結,處理左較近期嘅共振,入埋潛意識清除晒所有負面嘅感覺,你就可以做返實際上你應該要做嘅嘢(例如仔女孝順父母係咪應該,咁你就會去孝順父母,睇返回應)幸福既家庭係應該既。

💭(當大家嘅關係好咗之後,係唔係要帶埋父母一齊去清洗/治療。因為有啲人會認為可能問題係喺父母身上)
聰師兄回應:係得既。但其實當我做咗我自己就會影響身邊既人,而其實依個係我自己既課題。
💭咁又有啲又會有疑問話:咁學識放下係唔係都係佢父母嘅問題。
咁其實如果父母肯來佢一早已經黎左,要治療一早已經治療左。咁其實我哋要第一解決咗自己嘅問題先,唔會一開始就話人哋搞啦,人哋處理左問題先, 佢嘅問題梗係佢處理啦。
但我哋要細心啲去諗,呢個問題係人哋度但同樣都係係我哋自己身上出現,咁我都應該要處理左自己先,我哋自己某部分都有責任嘅。

當然一家三口,一家四口齊齊黎做清洗治療個效果係非常之好,但做治療時都會係分開咁做
唔會一齊做(即係意思係可以一齊來做治療但做嘅時候就會係分開,逐個咁樣做,而且係甚至會分開房,甚至即使係同一時間進行治療但亦都會係用唔同嘅治療師)亦都唔會係例如三個治療師同時對住三個人黎做)
做清洗治療嘅時候當三個治療師對住三個唔識嘅人,甚至係一班幾十人幾百人係可以(甚至個效果係非常之好,因為大家會有個共振喺度。身上面有好多相似的地方,但可以係唔相識,甚至乎會留意到生命入邊係一模一樣,例如遭遇,甚至乎係衣著啦會相似,或者嚟緊想解決嘅問題都會係一樣,因為生命入邊有好多共振嘅出現。

但如果係情侶,一家人,好好嘅朋友由細識到大既果啲,就會分開做,因為總有啲說話係唔想被對方聽到既,咁當你有少少芥蒂嘅時候,你就會講唔到你真心入邊嗰個說話。
例如當你係一對夫婦來做治療嘅時候咁對方只會講對方嘅一啲唔好既地方,或者有啲說話唔想係對方面前講出嚟,講咗出嚟會一發不可收拾嘅情況,唔多唔少有少少秘密㊙️,咁呢啲情況之下其實未必真係可以講到真心嗰句,
甚至有啲小朋友係爸爸媽媽唔俾佢講真心說話嘅)
會係安全既情況之下而進行

咁當做完清洗治療,因為出於尊重,私隱,內容會同返其他人講即使係佢嘅父母。

💭 咦咁如果唔同返個父母講個問題咁問題咪解決唔到?
其實就係用集體潛意識。
人有表意識,就係而家傾計對答嘅行為,
再深入啲嘅就係潛意識,就係我哋內心主導嘅所有野,潛意識在深少少就係集體潛意識,
其實我嘅潛意識係同你嘅潛意識係連接着嘅,有關係既,
當潛意識改變實相都會慢慢改變,心態都會改變。
當自己係自己潛意識入邊做咗嘅行為,即使對方唔知道,但潛意識係連接着嘅所以對方都會有受影響。

當然當你有一個改變嘅時候係一個正面嘅改變,負面嘅改變係好難既,
因為潛意識係以愛主導嘅,
係潛意識入邊係可以去愛一個人,去接受另一個人事物。
所以潛意識入邊你係唔能夠去傷害別人

冥想,集體冥想就係入咗潛意識,
所以即時係唔同地方嘅人但同時做冥想係可以將所有能量連結埋一齊,去做到一個正面嘅改變
所以集體冥想係可以將全世界嘅人連結埋一齊,所以喺潛意識入邊做嘅嘢身邊嘅人都會改變,可以接納我身邊嘅所有人,愛返身邊既人。

不一定要係要大家係同一個地方地點做冥想

集體催眠同個人催眠嘅情況唔同
無話邊個好啲





*******************念動轉生 第33集   *******************


多謝大家支持正能量分享

思想一轉, 物質實相就跟住轉!!   

外在的實相是由自己創造出來的, 只要心態改變, 外在境像自然改變








沒有留言:

張貼留言

念動轉生 - 第42集 【逆轉沒有鬥心的時光】

念動轉生 - 第42集 【逆轉沒有鬥心的時光】  當大家遇到沒有動力鬥心嘅情況之下可以做以下嘅行為去改變 準備三張紙 第一張紙 (約¼ A4size) 寫下自己願望/夢想/想做嘅事情 一定要近距離嘅 (不要寫得太宏大)寫一個願望也好一個自己可以做到嘅, ...