念動轉生 第1集 【一念動逆轉一生】


第1集【一念動逆轉一生】

  言語的能力, 潛意識的加鎖, 命運的流動



「如果大家唔想果樣野不斷纏繞自己, 例如負面既野, 你個口就千萬唔好講負面既野」

聲師傅講左一個例子 - 以感情, 拍拖為例:
(係要細膩分析) : 例如一個女子/男子, 又三五之己一齊, 成日講一D男人唔好, 女人好衰既事情, 而大家又未有因緣既時候, 往往又係好friend, 好投入去講, 係會將依一種言語, 模式, 所衍生情緒, 越講越投入, 就會入左落潛意識。
潛意識係一個好厲害的能量, 又例如學渣車 (詳細聽 YOUTUBE 第2:18段) , 初初學時未上手, 但當你學左幾個月之後 (或已經拎左車牌後), 你會發覺你已經很上手, 甚至不用去思考任何動作, 都已經識睇倒後鏡, 甚至可以聽住電話.
即係話. 當我地有一個陌生模式, 我地不停投入, 去俾功夫落去, 去磨鍊漸漸會入左落我地潛意識, 成為一個習慣性模式, 即使你想推掉都好難去做。
講返拍拖為例子, 你已經成日聽同講果樣野, 你既潛意識就久唔久之習慣左依樣野, 無論你平時返工, 活動, 潛意識會係唔在意的情況下RUN左依種模式。
當你一諗到, 會唔會識依個男仔或女仔時, 或諗好唔好發展, 一牽涉異性依個振頻, 你既腦就會出現一個振頻, 潛意識就會係你腦中找資料, 依個資料就會出現有一段長時間, 你經常同朋友去投入一D好負面既說話. 潛意識就會RUN左依種模式

潛意識比意識係我地腦海儲存量大9成

正如你想拍拖, 但因為你經常同三五知己討論既都係一D負面信息, 咁潛意識自自然然就會RUN左依種模式,從而攞左出黎, 行住依種模式

👉潛意識會有咩感覺: 🙋
當然如果你好想好想好想拍拖. 你都會千方百計去得到你個因緣. 
要內裡都要好想的, 一定要既, 咁你都會拍拖

*但係你個心有幾想, 係一件事. 你之前點樣去RUN 依個模式, (即係諗感情係負面, 同朋友傾或係你細個經歷父與母感情很差,成日吵架, 或你地關係已經係好差, 依個負面模式, 已經進入你的潛意識, 你亦會行返依種潛意識.
會唔覺意行左你父母的模式

理論上如果你唔同經常講負面說話既朋友一齊, 理論上做得到既話係可以改變. 當然係好難

另一個例子分享: 一個上市公司的SALES阿頭 (YOUTUBE9:45段)  {大家自己聽返個例子}
有D負面野, 我地係避免唔到, 但每當有人同你講負面野時. 你可以將依D瞬間轉化為正面. 另一種振頻 💥 「與其係度埋怨, 不如拎多一秒去SALE客,搵生意」自己心度諗。係腦度轉換,
如海水化淡 行為, 即時化淡, 依招非常高 👍👍 要全心全意相信依種能力
越多人向你埋怨, 你就越將對方講既說話反左佢 (提醒, 不用用說話講你朋友. 自己係心入面諗)

依種能力可以練習返黎 💪  如A經常同你講負面說話, 你就可以即時轉換正能量思想
(仲有其他例子係YOUTUBE 有講 1909分段開始)

依個技巧練習重要因素:  你一定要將所有係外界你認為係負面既信息入到你入面, 你要即刻轉化為好正面信息, 對自己有用信息. 
因為依D負面既信息其實可能係你自己認為既, 但不緊要, 你都可以用依種意識轉化

想要變成萬人迷?? 可以練習一下 💓

另一個例子: 係YOUTUBE 2230段 經常俾人鬧 (如老闆等等)
每個人既情況唔同, 用既方法都會唔同, 有言語催眠, 思想催眠
可以即時放空自己, 盡量對所有野無反應 (如對方既說話),  用幾秒, 投入想像著你就是鬧你的那個人(A), 諗住 

「我好愛你, 我好多謝你, 我好感謝你, 我原諒你了」
最緊要「我原諒你」這句。

 全程投入去諗依幾句說話, 習慣這種振頻, 你既心跳, 振頻會跟左依幾句內容意思去感覺, 而周邊既人會受你感染 (一定會)

依懂方法都可以應用係其他事上, 投入你係對方
亦都係要訓練這種能力, 
心態上的轉變
諗住你係對方(A)黎講依4句比起由自己角色講出黎效果更高, 原因是投入由自己出發只係你自己願望,  得個想. 未必得 。相反, 我直情走左入對方(目標)去諗 
如許願成功例子都係走入目標去許願,  而不是在自己(一個未成功身份之下許願), 
係投入已經成功既目標去許願, 而且係不停地做, 經常做, 成功機率仲高

下半集 (YOUTUBE 32:23段開始)

幾個許願成功方式: 

擇個非常吉日,吉地, 吉時   
 
許願風水好既地方:
赤柱,正灘看沙灘方向,東震木
淺水灣,酒店平台看海方向
望到淺水灣,西南坤屬土
山頂,看維海方向,北坎水,西北乾金,東北艮土
九龍天星碼頭,看維港方向
九肚山,看中文大學方向
深井,青龍頭碼頭看吸水門方向


 
許願方法: 

進行許願 (心法)
赤腳 (可以既話除左對鞋), 放鬆身體 (放抵舊有模式, 思想) 
呼吸, 情緒都放鬆晒, 放入地底,地心, 被地心吸入去。
越進入放鬆, 清淨, 虛無, 入定狀態效果更好


{ 如果本身沒有心靈上的創傷, 就放鬆直接進入許願
但如果有心靈上的創傷的人, 這種放鬆沒有效果
要在心靈上先進行清洗, (如細個被出賣, 被強姦, 等等抑鬱的痛苦)
如未經清洗在心靈負面的黑色能量不能產生許願 (目標) }
{會先了解後才進行}


進行時間:  
*只可晨早做  (氣溫比較舒服, 太陽代表希望) 日出代表成功健立。
不能日落/ 後做 (代表失敗

入定入靜左後,想一個可以達到的夢想想法。

個想法要好鍾意好想,想到可放棄其他鍾意的野或,去玩的時間來做這事。
進入定後,境象越清楚越有效。唔好諗點解, 原因點黎。
想像13個月內已經成功左。(不會SET太遠
得到左這夢想。想像得到時環境,自己有乜面容,穿乜野衫,係邊度, 溫度如何,有咩人同自己講野,男定女,用咩語氣,佢既情感點樣,佢著咩衫, 佢有咩野感受, 。越細緻, 深入越好。
自己摸唔摸到一些物件感受,如一張枱登,餐具。當時光線點樣。邊個位光啲。啲光是乜顏色, 燈係咩形狀, 。所有一切有關的事, 視線, 聽覺, 感覺, 情緒。都去感受下。
視覺,聽覺,情感,感覺,情緒一路一路投入去。
潛意識就是情緒同感覺,
一去諗點解就會跳出去有意識果度。
做幾次之後,就會有用。{越多次越好}
好像 踩單車,游水咁,學識左後坐上車去就自然踩到。落水就識游。
潛意識就帶領你去到成功。振頻到吸引到身邊實相, 令你達到夢境。


好多人曾成功地,由打工轉做老闆。如聲師傅講既一個例子做I.T
自已成功後仲叫下屬一齊去吸好風水,去淺水灣
每個星期有一日成班去許願。

*頭先有提到許願係要不停地做, 經常做, 成功機率仲高
做時最好不要變動目標, 直至到果一個目標得到為止, ON TOP 加上去, 增加成功層次


轉換振頻
將別人認為是困難的事情(負面), 自己認為係一個機會 /機遇


如果好多次許願都唔成功既人 (如有嚴重抑鬱, 深度受傷既人), 可以用「時間線」方法, 走返去細個時去連結, 拉走所有以前既負面情緒

係我地既潛意識入面唔開心既情緒係越壓越深, 深到有時可以忘記左
這時可以進行清洗



如何進行自我清洗 / 清洗方法, 下一集就講啦!!




心聲: 要每時每刻代入人地角色講「我好愛你, 我好多謝你, 我好感謝你, 我原諒你了」
最緊要「我原諒你」這句。 👍👍👍



*******************念動轉生 第1集 完  *******************

多謝大家支持正能量分享

外在的實相是由自己創造出來的, 只要心態改變, 外在境像自然改變







沒有留言:

張貼留言

念動轉生 - 第42集 【逆轉沒有鬥心的時光】

念動轉生 - 第42集 【逆轉沒有鬥心的時光】  當大家遇到沒有動力鬥心嘅情況之下可以做以下嘅行為去改變 準備三張紙 第一張紙 (約¼ A4size) 寫下自己願望/夢想/想做嘅事情 一定要近距離嘅 (不要寫得太宏大)寫一個願望也好一個自己可以做到嘅, ...